-
Za jak dlouho mi objednávka dorazí?
Vše máme skladem a Vaši objednávku kompletujeme hned po přijetí. O balení a rozesílání se však staráme sami a když vypustíme do světa nové kousky, je to většinou fofr a máme ruce plné práce. I proto se může stát, že z naší dílny balíček vyrazí na cestu po 2–3 pracovních dnech. Když k tomu připočteme dobu, kdy balíček putuje k vašim rukám, rázem jsme na 5 dnech.
-
Je možné si oblečení někde vyzkoušet?
Určitě. Můžete zajít do kteréhokoliv spolupracujícího obchodu s módou, jejichž seznam najdete tady. Pokud se pohybujete v Ostrově, můžete se po předchozí domluvě zastavit i v našem showroomu – rádi Vás uvidíme.
-
Můžu si oblečení objednat k vyzvednutí v jednom z kamenných obchodů, kde je La Klara k dostání?
Bohužel. Do spřátelených obchodů dodáváme vždy jen výběr kousků, které si v nich můžete vyzkoušet a zakoupit. Kdyby však měly sloužit jako výdejna našeho e-shopu, bylo by to velmi komplikované jak pro ně, tak i pro nás. V současné době to tedy není možné.
-
Je možné si objednávku vyzvednout ve vaší ostrovské dílně?
Ano. Než se k nám vydáte, napište nám e-mail nebo nám zavolejte, abychom Vás mohli očekávat a byli na Vás připraveni.
-
Můžu si objednávku vyzvednout na nejbližší akci, na kterou se La Klara chystá?
Samo sebou. Tato možnost je dostupná vždy 14 dní před následujícím marketem. Stačí tuto možnost zvolit v 2. kroku objednávky, kde si rovnou vyberete akci, na kterou se v blízké době chystáme. Tam si oblečení můžete vyzkoušet a na místě se rozhodnout, jestli je to to pravé.
-
Kdy a kde je nejbližší akce, kde vás můžeme potkat osobně a prohlédnout si nové kousky?
Objíždíme nejrůznější akce, nejčastěji v Praze, někdy se vydáme i dál. Celý seznam, kam se zrovna chystáme, najdete zde.
Určitě nás přijďte pozdravit, vyzkoušet si nové přírůstky. Můžete si i cokoliv předem objednat, neplatit za poštovné a svůj balíček si vyzvednout přímo na našem stánku.
-
Jak často přidáváte nové kousky?
Je to různé, záleží, jak rychle najdete tu správnou látku, vyladíme střih apod. Něco máme ušito raz dva, nad něčím strávíme dny i měsíce. E-shop se snažíme obohatit o novinky alespoň jednou do měsíce. Pokud se přihlásíte k odběru newsletteru nebo budete sledovat náš Facebook, neuteče vám ani nitka.
-
V nabídce chybí má velikost. Bude ještě?
Některé kousky došíváme, pokud je o ně velký zájem. U některých to není možné, protože jsme limitovaní množstvím látky. Dejte nám určitě vědět, o co máte zájem, a my se pokusíme to zohlednit a pracovat s tím i při tvorbě nové kolekce. Pokud toužíte po konkrétním produktu, který je aktuálně vyprodaný, dejte nám o tom vědět. U vyprodaných kousků můžete po přihlášení zakliknout, že o ně máte zájem. My vám pak dáme vědět, pokud se znovu objeví v nabídce nebo vymyslíme nějaký podobný.
-
Líbí se mi kousek oblečení, který je aktuálně vyprodaný. Bude ještě? Kdy?
Zde je situace stejná jako u vyprodaných velikostí.
Některé kousky došíváme, pokud je o ně velký zájem. U některých to není možné, protože jsme limitovaní množstvím látky. Dejte nám určitě vědět, o co máte zájem, a my se pokusíme to zohlednit a pracovat s tím i při tvorbě nové kolekce. Pokud toužíte po konkrétním produktu, který je aktuálně vyprodaný, dejte nám o tom vědět. U vyprodaných kousků můžete po přihlášení zakliknout, že o ně máte zájem. My vám pak dáme vědět, pokud se znovu objeví v nabídce nebo vymyslíme nějaký podobný.
-
Můžu si rezervovat kousek, který teprve půjde na e-shop?
Látky stříháme rovně a stejně tak jsou střižené i naše podmínky. Chceme, aby všechny naše zákaznice měly stejnou šanci ulovit si nové kousky do šatníku. Proto je nákup možný pouze přes e-shop a nijak jinak.
-
Šijete na míru?
Ač švadlenky a stroje kmitají o sto šest, i běžnou nabídku stíháme šít tak tak. Proto jsme zakázkovou výrobu v minulosti zrušili. Věříme, že si vyberete z naší nabídky. Přičemž není problém oblečení na požádání zkrátit a upravit. Jen musíte počítat s tím, že takto přizpůsobený střih pak již nelze vrátit.